Cashflow to finansowa gra planszowa przygotowana przez Roberta Kyiosaki, która jest wykorzystywana przez ludzi na całym świecie.
Na początku rozgrywki każdy gracz losuje kartę z zawodem. Na karcie zawodu można znaleźć dochód, koszty, aktywa i pasywa osoby wykonującej dany zawód. Gracze poruszają się po planszy w obszarze „wyścigu szczurów”. Chodzi w nim o to, by stopniowo zwiększać swój przychód pasywny, aż do momentu, gdy przekroczy on sumę kosztów.

Aby móc wyjść z wyścigu szczurów należy podejmowania decyzje inwestycyjne, które pojawiają się podczas rozgrywki poprzez losowanie przez graczy małych i wielkich transakcji czy rynek. W praktyce istnieje możliwość zakupu akcji, nieruchomości, firmy, złota itp. W grze pojawiają się też zdarzenia losowe, jak np. narodziny dziecka, które zwiększają wydatki, czy konieczność wymiany opon w samochodzie. Są też pola z „wypłatą”, których przekroczenie pozwala wziąć graczom „pensję”. Każdy gracz prowadzi też własną kartę ze swoim zestawieniem finansowym.
Po uzyskaniu przychodu pasywnego przekraczającego koszty gracza następuje wyjście z „wyścigu szczurów” na tzw. szybki tor, gdzie zmienia się sposób wydawania pieniędzy. W momencie wyjścia z „wyścigu szczurów” i realizacji zadań na szybkim torze, gracz zaczyna rozumieć sposób myślenia osób, które odnoszą sukcesy finansowe.

Gra Cashflow jest wykorzystywana do szkoleń uczniów i studentów.

Zdjęcia ze szkoleń: